V sklopu projekta RINko smo v oddelku Žogice pripravili številna sredstva za izvedbo različnih učnih procesov. Načrtovali smo dejavnosti na različnih področjih in se osredotočili na pripravo kotičkov ter aktivnosti, ki spodbujajo učenje skozi igro in uporabo sodobnih tehnologij. V ta namen smo oblikovali igre, pripomočke ter postavili kotičke, ki otrokom omogočajo razvijanje temeljnih veščin računalništva in informatike na zabaven in interaktiven način, obenem pa spodbujajo matematično razmišljanje že v predšolskem obdobju.

V okviru priprave kotičkov smo razvili različne igre in didaktične pripomočke, zasnovane tako, da spodbujajo logično razmišljanje, ustvarjalnost ter osnovno razumevanje tehnologij. Igre so prilagojene različnim starostnim skupinam otrok in vključujejo aktivnosti, kot so razvrščanje, prepoznavanje oblik, algoritmično razmišljanje ter uporaba preprostih programskih orodij. Otroci imajo možnost uporabe didaktičnih pripomočkov skozi ves dan, vendar se jih najpogosteje poslužujejo med popoldanskimi dejavnostmi, ko imajo prosto igro. Področje matematike povezujemo tudi z drugimi področji, saj skoraj vsak dan uporabljamo te didaktične pripomočke (mreže za razvrščanje, algoritme, zaporedja, razvrščanje po različnih lastnostih – večji/manjši, manj/več, močnejši/šibkejši, preslikave, sestavljanke, igre z načrtom ipd.), ki pri otrocih spodbujajo matematično mišljenje.

Strokovni delavki skupine Žogice

Orodna vrstica za dostopnost